6.08.2013

Who wants to give up on society and go live in a treehouse with me?


Kuvatuksia tosta joku päivä sitten. koska kuvia on tungettava, vaikka ne ei ei liittyisikään mihinkään.. 
Oon vihdoin parantunut silleen kokonaan, tai oikeestaan oon mä jo täs muutaman päivän voinut ihan freesisti. Olihan mulla sitä kuumetta sillon maanantaina varmasti, vaikka en mä mitään mitannut sitä, olo vaan oli niin perse. En meinannut jaksaa edes katsoa telkkaria tai syödä. Hyihyi, onneks oon semiharvoin noin kuumeessa. 

Oon päässyt töidenkin fiilikseen aika hyvin, kunto siinä ainakin kasvaa jos ei muuta :--D Koulukin menee suhteellisen okeisti, tosin toi ruottin YO-kuuntelu meni päin kettuja, mutta mulla menee aina kuuntelut pieleen, joko en oikeesti ymmärrä tai sitten ajatukset lähtee harhailemaan muualle ja välillä molempia. Pitäis kai tehdä asialle jotain ennen oikeita ylppärikuunteluita. Aattelin kans, että toi ussan verkkokurssi sujuisi kivasti läpi, mutta eilen mä yritin kirjottaa tehtävää kristinuskon pelastuskäsityksestä, ja senkin palautin vasta puol kymmeneltä, koska tuska. Eikä kirjotustaito  ollut yhteistyöhaluinen :--D no aikaa oli kello 23.55 asti että ei nyt sillä. 


Olihan se aika hassua sinänsä edes kirjottaa tosta aiheesta, tuli hassun "uskonnollinen" olo, pisti uudestaan miettimään olenko agnostikko after all, no onko sillä väliäkään, en mä koskaan muutenkaan oo kauheen mustavalkonen asoiden kanssa. Tai ehkä mun mieli vaan muuttuu all the time. 

Huomenna olis ehkä suunnitelmana mennä katselemaan uusi Star Trek leffaan, en oo koskaan kattonut ko sarjaa tai leffoja, mutta noh, ehkä mun sisäinen nörttini heräis eloon. Se nyt vielä puuttuis et alan nörtteilemään, koska tuntuu et mun kiinnostuksenkohteet lentelee muutenkin ihan missä sattuu, hah. 

Ainiin btw, katoin joku aika sitten tällasen "The knife game song"-videon, huhhuh hei, onneks toi jätkä tiesi mitä teki, mutta pelottavaahan tossa on se, että sitä yrittää jotkut nuoremmat innoissaan ja ne tosiaan voi satuttaa itteään. D:


Jotenkin tosi tyhmää, vaikka toi biisi onkin tarttuva :--D

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti