3.03.2014

"We live in the era of smart phones and stupid people"



Viime päivinä ja viikkoina oon lukenut, lukenut ja lukenut. Oon kans juonut jääteetä, jota haluan lisää nopeasti, syönyt nuudeleita jonkun verran ja nähnyt sukulaisia. Veljen synttäreiden takia tuli  nähtyä isovanhempia ja serkkuja sekä syötyä nomnom-herkkuja. (unintended). Käytiin myös juhlistamassa äitin kummipojan riparijuhlaa ja siksi myös kirkossa. Oli hassua nähdä ihan vieraita ihmisiä heidän kotonaan ja kuunnella kun riparipojan pikkuveli sanoi "mä en ainakaan odota et ite pääsen rippikouluun kun en usko jumalaan." Sitten joku sukulaistäti sanoi "no mistä sä sen voit vielä tietää", johon tää pikkupoika vastasi: "nokun se on mun oma tahto" Aaw. Sen jälkeen riensimme pikkuserkkuni tupari/synttärikemuihin syömään lisää kakkuja, jotka oli niiiin hyviä ettei mitään.

Oon kans päässyt ajamaan nyt pari kertaa ajotunneilla, ja jälkimmäisellä kerralla ajoin Ruissalon rantaan asti ja siitä takaisin Kristiinankadulle keskustaan. "Menee niin hyvin toi ajaminen, että voit yhtä hyvin ajaa takasin keskustaan", nojoo kai se sit meni ihan hyvin, vaikka vähän pelotti ajaa liikenteen keskellä jo toisella ajokerralla. Vielä on pari teoriatuntia jäljellä sekä muutamat ajotunnit + kokeet niin se olisi kai siinä. Siis jos vain läpäisen ne kokeet, mutta toisaalta oon aika turvallisin mielin, sillä ei se ajaminen ole vaikeeta ja liikennesäännötkin luulisin pääpiirteittäin oppivani tässä pian. 

Tänään alkaa yhteishaku ainakin AMK:hon ja Yliopistoihin. Aapuuaa, en tiedä milloin oon itse laittamassa hakua menemään, kun tuntuu vieläkin vähän epävarmalta koko asia. Tuntuu siltä, että haluan tehdä jotain, enkä jäädä ilman opiskelupaikkaa tai mitään, mutta toisaalta en tiedä mikä on paras vaihtoehto. Luultavasti haen vaan lukemaan enkkua Yliopistoon ja ehkä AMK:hon ensihoitajaksi ja jotain tollasta, vaikka se ei välttämättä oo silti ihan suoraan sitä mitä etsin. Mutta pitääpi aloittaa jostain ja tuskin sitä tulee päätymään vaan yhdelle alalle kuitenkaan loppuelämäksi. Tai sitä ainakin toivon, koska pelkään että rutiinityö tappaisi mut henkisesti. Kesätöitäkin olis erittäin mukava saada, koska rahan tarve on suuri erinäisiin asioihin. Vaikuttaa vaan aika tuskalta sekin prsosessi, kun ei sitä koulutusta/kokemusta juuri ole. Plaaaaaah.

Parina seuraavana päivänä on kolmen tunnin äikän ja enkun tentit. Ruotsin tenttiin en sitten mennyt, kun ei ollut "tenttimateriaalia", joka olisi pitänyt olla tentissä ym paskaa. Kun luin sen viestin wilmasta, olin vaan silleen "nojoo ei sitten, pärjään mä niissä -tun kirjotuksissa ilman teidän tenttejännekin stn." :(((( kuuntelu ainakin alustavien pisteiden mukaan meni niin hyvin, ettei mitään. 

 Jee oon muokkaillut tumblrin teemaa urakalla, ja oon vihdoin tyytyväinen siihen, hiih. ^^ 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti