3.14.2014

"Pitäis olla jotenkin niin smooth, ottaa sivellin ja maalata sitä taivaanrantaa"


Enkun ja äikän ylppäreistä selviytynyt väsynyt opiskelija ilmoittautuu. Oon tosi huono arvioimaan, miten ne mahtoi mennä, mutta aika hyvillä mielin salista ainakin poistuin. Äikässä kirjoitin 5½ tuntia kielin tärkeydestä mulle ja muille. Enkkukin meni ihan mukavasti, kai. Mitä nyt vähän taistelin täysin tuntemattomia sanoja vastaan, toivottavasti ne harvat arpapelin tehdyt vastaukset olis oikein. Kirjoitelman tein aiheesta "What will our world be like in 2030?", käytin hieman, ihan pikkuriikkisen advanced vocabularya, toivottavasti siitä ropisee edes hieman lisäpisteitä. Ruotsista kun vielä selviydyn jotenkuten, niin voin juhlistaa hetkisen lukiorupeaman päättymistä. Hetkisen, siksi että sitten alkaa pääsykokeisiin pänttääminen, plah.

Menin äikän ylppärin jälkeen kaverille kattomaan Star Trekin ja POTC 5 kera nomnom sipsien. Oli tosi jees kuluttaa se ilta noin rennosti parhuusleffoja tuijottaessa sen reilun viiden tunnin kirjottamisen jälkeen. Leffojen tuijottelu oli muutenkin jäänyt unholaan kaiken pänttäämisen ohessa. Tuntuu, että on miljoona leffaa näkemättä uutuuksista ja ihan omalta hyllyltäkin.

Opiskelua mukavoittaakseni oon yrittänyt keksiä kivoja, hyviä välipaloja. Hyvän kahvin keitto on yhä hieman hataraa, teetä pitäisi ruveta keittämään asiaan kuuluvalla tavalla ja lettutaikinan tekemisessä joku meni vähän pieleen, enkä ole varma mikä. :--D Oon mä silti mikroteetä ja hassunmakuista kahvia juonut, koska oon kai liian ylpeä heittämään ne tuotokset poiskaan, eikä ne nyt niiiin kamalasti ole pielessä olleet.

Autokouluilu menee ihan kivasti, vaikka eilen meinasikin tulla sadan euron lasku, kun mulla ei ollut ylhäällä sitä ajokertaa kalenterissa. Onneks bussit kuitenkin kulkee nopeasti keskustaan niin ehdin reilun 45 minuuttia ajaa, eikä ope laskuttanut mitään. 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti