3.08.2014

Unfair we're not somewhere misbehaving for days



Lukulomalla vieläkin, viimeiset ylppärit ikinä koittaa ihan tässä parin seuraavan viikon aikana. Oon lukenut semiahkerasti, vaikka jos olisin aikaisemmin aloittanut olisin paljon oppineempi. Jotenkaan en silti ole osannut stressata näistä, vaikka ehkä pieni stressi olisi ollut paikallaan hätistämässä mua lukemaan enemmän. Löysin uusia jääteitä, joita maistelin torstaina, granaattiomena ja mustikka-päärynä. Oon totaalisen ihastunut John Greenin kirjaan The Fault in our Stars, ja odotan innolla siitä tehtävää leffaakin. Pitkästä aikaa on löytynyt joku kirjasuosikki, johon jaksaa uppoutua. Ostin myös söpön kisupaidan kympillä yks päivä, jotain uutta vaatekaappiin niin pitkän ajan jälkeen.  Muumejakin on tullut luettua vaikka ja kuinka ruotsiksi ja suomeksi, ne on ihan parhaita. 

Eilen kävin kolmannella ajotunnillani ja ajoin ekaa kertaa satasta, mikä oli aika huimaa. Välillä pelkään olla vaan kyydissäkin niin nopeasti kulkevassa autossa, saati että itse ajan sitä. Kaikki meni kuitenkin tosi jees, ja saatoin oppia viimein mäkilähdönkin oikein. Kävelin jonkun matkaa kotiin ajotunnin jälkeen bussipysäkiltä ja joku vanha nainen huusi: "Opiskelemaan siitä, saatana. Niin" tai jotain tuon tapaista. Olin ollut ihan omissa ajatuksissani, ja käännyin katsomaan sitä silleen että mitä.  Ilmeisesti se oli tarkoittanut sen mulle, vaikka ei sitten päin naamaa sitä ollut sanonut vaan vasta kun oli kävellyt ohi. Alkoi kyrsiä se, kun tajusin että se todennäköisesti oli huutanut mulle, mutta tiedä mikä hällä oli vikana O___o.

Tein semihätiköidysti yhteishaunkin jo heti ensimmäisenä päivänä, kun se oli mahdollista. Vähän on vieläkin suunnitelmat auki kyllä. Katsoo sitten mihin päädyn, jos mihinkään, mutta toivottavasti nyt johonkin. Olisi kans kova hinku muuttaa omilleen piakkoin, mutta sitten taas se hassu kysymys että millä rahalla. Tuntuu, että oon laittanut monta kymmentä hakulomaketta työpaikkoihin lähinnä kesäksi, ja huteralta vakuttaa. Vaikka huhti-toukokuussa vasta se kai lopullisesti selviää, tuleeko töitä vai ei. 

(ihan totaalisen turha postaus)

1 kommentti :