3.27.2014


Jotenkin turhia kuvia kera puhelimen laatu, plah. Yks päivä satoi lunta, viime viikolla oisko ollut(?), mut onneks se suli melkein kaikki seuraavana päivänä. Kaipa se kevät sieltä on jo alkanut tulla vaikka välillä sitten hitaammin. Lämpimät ilmat on kannustaneet muakin liikkeelle, kävelin yks päivä tunnin matkan keskustasta kotiin. Oli tosi jees, eikä tuntunut mitenkään paljolta. Pyöränkin vois jossain vaiheessa raahata ulos toki. Oon joku viikon aikana katsonut paljon leffoja taas, muun muassa Saving Mr. Banks (joka oli tosi upea ja itkin vähän sen lopussa, sniff), Tie Eldoradoon, I love you Man (ihan mahti, oon nähnyt jo kaks kertaa) ,Captain America 2, Horton (paras ikinä oikeesti, nauran aina)...

Oon kans yrittänyt päästä lukio-kirjoista eroon myymällä niitä ekaks koulussa ja varmaan pian kirjakaupassa, jos ne ei kelpaa nuille oppilaille:--D. Yhtä äikänkirjaa oon koittanut varmaan viis kertaa mennä koululle myymään yhdelle, mut aina on sovittu uus aika- huh. Tänään olin jossain jatkotutkimuksessa jostain yläaste-ajoilta otetuille rokotuksille ja sainpahan B-hepatiitin ilmaseks, josko joskus tarvitsisi. Oli kyl aika erikoinen kokemus sekin, tajusin kans kun olin lähtenyt et yks näyte jäi antamatta, mut eipähän se tyyppi soittanut takaisinkaan o_O. En oikeastaan oo ihan varma miks sinne pitää mennä taas kuukauden päästä, mut sama kai se.

Pääsykokeisiinkin olis kai aloitettava lukemaan, mut on vähän hämärän peitossa et miten ja mitä mun pitäis espanjaan lukea. Enkkuun on yks kirja luettava + muutama novelli, mikä ei tunnu paljolta, mutta saapa nähdä miten käy.
Oon vähän obsessoitunut youtubereihin, Playlist live -14 tapahtui tossa viime viikonloppuna ja oon kuluttanut aikaa ihmisten siellä kuvaamia vlogeja seuratessa. Vitsi kun itsekin pääsis joskus johonkin Youtuber-tapahtumaan Amerikkaan. *sighs* *starts saving some money* *hopes for the best*

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti