11.28.2013

“I’m full of love but nobody wants it.”


Haluun lunta :c toi sade alkaa kyrsimään, ja joulu tuntuu enemmän joululta lumen kanssa.Vähän sitä on ripotellutki mut ei todellakaan tarpeeks, ja seki vähänen määrä on sulanut aika heti. 

Eilen ostin dumleja, noms, ja hankittiin kans kaverin kaa Hobittiin liput ja ihasteltiin niitä mainoksia, mitä siel leffateatterissa oli siitä. Kaikki on kuulleet jo mun valitusta, mut en oikeesti jaksa odottaa 11.12. asti.
Tänään käytiin kirpparilla kamun kaa, mut ei löydetty sit yhtään mitään. Sitä ennen käytiin kaverilla, jossa silittelin niitten supersulosta kisua, joka tuli mun syliin kerjäämään huomiota ja rapsutuksia, aww, en kestä. Kamalaa oli kuitenkin kun mun naama kutisi tyyliin koko päivän koska kuiva ja kylmä ilma :c. Oon yrittänyt joka päivä kosteusvoiteuttaa mun silmänympäryksiä ja kasvojen muuta ihoa, mut ei. Oon kans juonut vettä mahdollisimman paljon koulussakin, mut ei se mun ihoa pahemmin oo kosteuttanut sit .___.
Tänään lähti kans kolmas jakso käyntiin ja aika kivalta vaikuttaa. Saatan jopa jaksaa sen. Ja loma siinä välissä auttaa kyl hitsisti.

Repeat nappula hajoo näiden biisien kohdalla- Arctic Monkeys & Kolmas Nainen: faves at the moment

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti