8.16.2013

Kuuntele maailma, nyt on pakko avautua.

Vanhoja kuvia kesän alusta. 
Ja vanhoja kuvia musta. Pitkät hiukset  haluaisin takaisin. 

 Mulla on taas liimaa kädessä, huomenna lisää, en malta odottaa! Join kaksi kahvikupillista ja söin persikkajätskiä. Kauppasin iloiselle ykköselle Maolini. Piti mennä taideslummeilemaan tänään illaksi, mutta ehkä huomenna sitten. Tein espanjan läksyt kerrankin kunnolla kirjastossa. Siellä vaan keskityn paremmin opiskeluun. Tein koko 75 minuuttisen ruotsin YO-tekstinymmärrys -tehtäviä koulussa aika luottavaisin mielin. Joko se on oikeesti niin helppoa keväälläkin tai sitten se oli vaan vuonna 2008.  Jos mulla menee suurin osa oikein niistä, niin sekoan ilosta. Tosin espanjasta mun pitäisi tehdä joka viikko kaksi kirjoitelmaa opettajalle palautettavaksi. En varmasti käytä sanakirjoja tällä kertaa. 

Joku nainen soitti mulle tänään Tiimarissa, enkä saanut selvää mistä se soitti tai miksi, mutta se onnitteli mua tulevista synttäreistä ja sovittiin mulle aika käydä niiden konttorissa tiistaina. Kyllä, sovin ajan tietämättäni mihin olen menossa ja miksi. Minuuttia myöhemmin, se lähetti kolme samanlaista kutsuviestiä OP-Pohjolan konttoriin puol neljäksi. Välillä pitäisi keskittyä enemmän. 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti