7.03.2013

Bits of Turku





Harrastin epämäärästä kaupunkikuvailua keskustassa tossa toukokuun lopulla. Tuntuu hölmöltä pitää kuvia vaan koneella, joten jaan niitä ympäri nettiä (tai no täällä). Piti sillon joskus kehittääkin tärkeimpiä kuvia, mutta se pääsi kokonaan unohtumaan. 

Pitäisi oikeesti alkaa lukemaan ylppäreihinkin, tänään tuli jo lasku kyseisestä hommasta. Kallista touhua, kun kahet kokeet on jo 70 e. Mua erityisesti huolestuttaa se espanja, kun ne kurssitkin on jo suunniteltu niin, että se kirjotetaan vasta keväällä. Alotin sentään eilen kattomaan Serranoita (love) yrittäen valmentaa itteäni siihen kuunteluun, mutta ne puhuu hiton nopeasti. O__o Mulla on sitä paitsi kauheat tavoitteet jokasesta kokeesta, vähintään M (tai no ruotsista ja äikästä Ckin käy) pitäis tulla kaikista, espanjasta ja enkusta mielellään jopa E tai L. Mutta haluun nähdä sen päivän kun saan L:n mistään, sen verran toi laiskuus vastaan motivaatio on tällä hetkellä laiskuuden puolella. Ja tunnen itteni sen verran hyvin, tosin eihän se mahdotonta ole kun vaan lukee perkuleesti. Kun vaan jaksais edes aloittaa siis, öhh. 

Kävin tänään jakamassa lehdet, niin joku mies kiersi samassa kerrostalossa kysellen ihmisten keittiöistä ja jotain vuokra-asunnoista. Se kysäs multakin siinä ohimennen ja olin et öh joo en tiedä onks meillä vuokrakämppä vai mikä. Tuli fiksu olo taas. XD Ja sit kun olin jakamassa yhteen asuntoon, niin sieltä lähti just joku ukkeli samalla ja säikähdin lievästi, se sano vaan et heitä tonne lattialle ja tarjos mulle jotain tyhjää säilyketölkkiä. Mun työpäivien kohokohtia, jep. 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti