5.28.2013

Why get a job when you can get hit by cars and sue the drivers


Mulla on facebookissa joku tammikuulta otettu kuva profiilikuvana, ja oon miettinyt et voisi päivittää, mutta ei kai sellanenkaan onnistu, kun ei oo tyytyväinen mihkään. D: kuvienmuokkauskin yrittää olla hienoa, mutta juu, kai se hassulta vaan näyttää. Eli olkoon ikivanha kuva, kai se ketään muuta muutenkaan haittaa kun itseä.

Arvatkaa muuten kellä oli neljän ja puolen tunnin kesätyöt? That's right. Mitäköhän sitä tuli taas ajateltua, kun suunnitelmana oli jäädä sinne puhelinmyyntifirmaan koko kesäksi... Onkohan mulla joku häiriö, mutta en mä vaan pysty istumaan paikallani ahtaassa kopissa ja kuunnella jotain "tuut...tuut...tuut" koko päivää ja ehkä siis EHKÄ joku vastaa ja sitten se ihanuus vasta alkaakin!.

Meillä piti ensinnäkin olla koulutusta työhön ekana päivänä. Juu eli se koulutus oli se, että luemme spiikit pari kertaa läpi ja sitten vaan hommiin. Lovely. Enemmän lovelya siitä teki se helkkarin tyhmä spiikki, jota ei saanut muuttaa yhtään esimerkiks omalle suulle sopivaksi, ettei vaan mene kaupat ohi. "mulla on sulle yllätys, päivi!"--"ja mähän kävin tuossa ennen töihin tuloa katsomassa suomalaisesta kirjakaupasta, niin tuo ankkalinnan parrasvalot -kirja maksaa huimat 40 euroa!" -- "ja nyt kannattaa päivi pitää jostain kiinni" -- "ja itsekin opin lukemaan aku ankan parissa". Toki opin, ja voi jessus oikeesti, ei yhtään mun hommaa :---D, mä en halua ärsyttää ihmisiä työkseni piste.

Ei siitä sen enempää, koska mulla meni eilen jo ihan tarpeeks ton kaiken sulattamiseen ja rauhottumiseen. Taidan soitella joskus huomenna ehkäpä turkupalveluun ja kysyä jos saisin jakaa lehtiä edes, että en ihan köyhtyisi kesällä. Muuten huomenna on vikat kokeet ja historialla mennään! Pänttäsin siihen wikipedian ja vihkomuistiinpanojen avulla, koska on liikaa vaadittu lukemaan ihan oikeasta oppikirjaksikin kutsutusta.
Fun fact: 1720-luvulla Ruotsisuomessa otettiin käyttöön valtiopäivät, joiden kaksi puoluetta olivat hatut ja myssyt! Söpöä ^.^ Ja hattujen sotaa kutsutaan myös pikku vihaksi. Ainiin, pitäisi mistaa vanha viha, iso viha, pitkä viha ja pikku viha, jotka tarkoittaa kaikki eri asioita.
Meillä on kai  muuten enää tiedossa jotain diskoilua, piknikkiä, muuttohommia ja kokeiden palautuksia koulussa, eli aika jees!


"Dekadenssi (ransk. "rappio", "turmelus") oli etupäässä Ranskan kirjallisuudessa 1880-luvulla esiintynyt kirjallinen suunta..."

ps. rakastuin tähän biisin, ja toi naine on hiton kuuma! mikä juttu mulla on kitaristeihin ylipäätänsä? 

2 kommenttia :

  1. oih oot nätti ja tos kuvassa on ihana valo :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aws kiiiitos! ja juu kivasti paistoi aurinko tuolta (:

      Poista