5.21.2013

If you should be studying and you know it clap your hands


Mun tän päivän kalenterimerkinnät puhelimessa näyttää aika kaoottisilta. Piti olla työhaastattelua, kampaaja-aikaa, ryhmänohjaus, omavalintaisen kirjan valitseminen aikän koetta varten, enkun kirjotelma, liikuntapäiväkirjan palautusta sekä hissan ryhmän kanssa vierailu Liedon Vanha Linnaan.

Äikän kirja mun on pakko hakea huomenna kirjastosta, että ehdin sen lukemaankin ens viikon maanantaiksi. Liikuntaäiväkirjan palautus estyi, koska kyseinen opettaja ei ollut koulussa joten sekin siirtyy toiselle päivälle. Enkun kirjotelma meni huonommin kuin olisin toivonut, mutta oli koko ajan vähän kiire lähteä sinne Vanha Linnaan 13.20 bussilla. Arvatkaa ehdittiinkö. Päästin just pysäkille kun bussi hilpasi liikennevaloista matkaan. Hetki me mietitiin liftaamistakin sinne, mutta pian sieltä saapuikin seuraava Liedon bussi. Hikisen taivalluksen jälkeen päädyttiin viimein päämäärään noin 20-25 minuuttia myöhässä.

Itse Liedon reissu oli ihan mukava ja kiinnostava lopetus hissan tunneille. Otettiin ryhmäkuvakin. Tai mä otin. Mulla peruuntui ton reissun takia kuitenkin työhaastatteluaika ja kampaaja.


Väsyttävä, kuuma, janoinen ja nälkäinen koulupäivä päättyi viimein kun päästiin takaisin keskustaan. Syötiin nopeeta vegehampparit, että sai jostain energiaa ennen kotiin pyöräilyä. Kotona mua odottikin kaks kirjetta, toisessa joku radiotutkimuspäiväkirjasydeemi, johon lupauduin puolvahingossa ja toisessa mun tilaama Raivotanssi ep kera tarrojen ja extralevyn!

Ajattelin lukea vielä jopa espanjaa ja yhteiskuntaoppia koeviikkoa silmällä pitäen, mutta eipä ei. Onneks matikan jutuista ees handlaan 2/3. :--D






Ei kommentteja :

Lähetä kommentti